דווקא בעולם של דרך, תהליכים וסבלנות -
כמה טוב לדעת שיש כלי אחד
שמביא תוצאות מיידיות:

פרסום ממומן בגוגל.

אתם לא באמת צריכים תשובה לשאלה

"למה כדאי שהעסק שלי יופיע בעמוד הראשון בגוגל?".

פשוט נסו להיזכר בפעם האחרונה שחיפשתם משהו ולא טרחתם בכלל להגיע לעמוד השני,
ממש כמו 99.37% מכלל המשתמשים בגוגל בעולם!

אבל מה שאולי כן דורש הסבר זה –

"אז איך למען השם אני מגיע לשם?!"

ובכן,

אופציה #1

האופציה הראשונה שעומדת לרשותכם היא קידום אורגני;
יצירת תוכן, מחקר מילים, תהליך של חודשים לצבירת פופולריות אם בכלל ועוד.

אופציה #2

האופציה השניה וזו שאני מתמחה בה, היא קידום ממומן.
4 התוצאות הראשונות שמופיעות בעמוד הראשון, תמיד יהיו ממומנות.

המומחיות שלי היא לא רק להביא אתכם לשם,
אלא להביא אתכם לשם עם החזר השקעה (ROI) מקסימלי!

שזה אומר שעל כל שקל שתשקיעו,
תקבלו כמה שיותר זוגות עיניים שצופות בכם ובעסק שלכם -
עם כוונת רכישה אמיתית!
(שגם את זה, תתפלאו, אפשר לנבא אם קצת מתאמצים).

והנה משהו שאתם חייבים לדעת עליי:

I`m Google Partner

Google Partner I`m

שזה אומר שענקית החיפוש הגדירה אותי כשותפה מוסמכת שלה,
כזו שמובילה את הלקוחות שלה להצלחה.

אז איזה שירותים אני מציעה?

בגדול, קידום ממומן בגוגל.

ואם להיות קצת יותר ספציפית:
השירות שלי הוא להביא לעסק שלכם את הלידים הכי מדוייקים ואיכותיים.
אני בוחנת את העסקים שמגיעים אליי מכל הזוויות האפשריות.
מציעה אסטרטגיית קידום ממומן מנצחת שמבוססת על מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים.
מקימה את הקמפיינים הכי מתאימים ועושה אופטימיזציה 80% מהזמן שאני מול מחשב (ותאמינו לי, זה מלאאאאא).

קמפיינים לרשת החיפוש

מודעות המופיעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש כשמישהו מחפש את השירות / מוצר שלכם בגוגל.

קמפיינים לרשת המדיה

מודעות תמונה המופיעות באתרים שונים. אפשר למקד אותן לקהלים ספציפיים (כולל רימרקטינג).

קמפיינים ל-YouTube

מודעות המופיעות לפני, במהלך או אחרי סרטוני YouTube. מתאים גם לקידום אמנים ומוזיקאים.

קמפיין שופינג

מתאים לאתרי חנויות (E-commerce). מודעות מוצר המופיעות בראש תוצאות החיפוש.

קמפיינים לקידום אפליקציות

לקידום הורדה של אפליקציות או קידום שימוש באפליקציה שכבר מותקנת ללקוחות שלכם בנייד.

אז איזה שירותים אני מציעה?

בגדול, קידום ממומן בגוגל.

ואם להיות קצת יותר ספציפית:
השירות שלי הוא להביא לעסק שלכם את הלידים הכי מדוייקים ואיכותיים.
אני בוחנת את העסקים שמגיעים אליי מכל הזוויות האפשריות.
מציעה אסטרטגיית קידום ממומן מנצחת שמבוססת על מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים.
מקימה את הקמפיינים הכי מתאימים ועושה אופטימיזציה 80% מהזמן שאני מול מחשב (ותאמינו לי, זה מלאאאאא).

קמפיינים לרשת החיפוש

מודעות המופיעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש כשמישהו מחפש את השירות / מוצר שלכם בגוגל.

קמפיינים לרשת המדיה

מודעות תמונה המופיעות באתרים שונים. אפשר למקד אותן לקהלים ספציפיים (כולל רימרקטינג).

קמפיינים ל-YouTube

מודעות המופיעות לפני, במהלך או אחרי סרטוני YouTube. מתאים גם לקידום אמנים ומוזיקאים.

קמפיין שופינג

מתאים לאתרי חנויות (E-commerce). מודעות מוצר המופיעות בראש תוצאות החיפוש.

קמפיינים לקידום אפליקציות

לקידום הורדה של אפליקציות או קידום שימוש באפליקציה שכבר מותקנת ללקוחות שלכם בנייד.

ואיך נראה תהליך העבודה איתי?

#1 פגישת אפיון

רגע לפני שאני מדברת עם המספרים, אני מדברת אתכם. מה העסק שלכם, איזה קשיים מלווים אתכם, למה גוגל, איפה אתם מפרסמים היום, מה בדיוק אתם צריכים, מה המטרות שלכם וגם מה בכלל הקאפסיטי ובעיקר - נבדוק האם יש לכם ערך אמיתי בעבודה איתי?

#2 מחקר מילות מפתח + מתחרים

גבוה ככל שיהיה, בסוף התקציב של כולם מוגבל. המטרה שלי כאשת הקידום שלכם היא לייצר מתוכו מקסימום תוצאות.
פעולה אחת, היא לבחור את המילים עם כוונת הרכישה הגבוהה ביותר.
לצד הניתוח האיכותני הזה, אני משתמשת בנתונים - של הביטויים לקידום (שלכם ושל המתחרים שלכם) מבחינת נפח חיפושים, מחיר לקליק, רמת תחרותיות ועוד.
אילו מילים הם מקדמים, מה הם מפרסמים, לאיזה עמודי נחיתה הם מפנים. ובגדול - איפה נקודות החוזקה שלכם ביחס למתחרים שלכם?

#3 הקמת קמפיין

את התובנות שהסקנו יחד, בין אם בפגישת האפיון ובין אם בשלב מחקר מילות המפתח והמתחרים, אני מיישמת ומעלה קמפיין.
שלב הקמת הקמפיין הוא שלב קריטי להצלחה ולכן אני לא מקלה בו ראש.
זה ממש כמו יסודות של מבנה. כשאתם בונים אימפריה - אתם חייבים להשקיע ביסודות כבר מהשלב הראשון.

#4 אופטימיזציה שוטפת

המשחק הוא להיות בתוך המטריקס, ולזוז בתוכו. מה הנתונים מספרים לנו? שאנחנו בכיוון - שאנחנו לא? אם כן - איך להישאר בטופ ומה עוד אפשר לשפר? (כי תמיד יש). ואם לא, אז למה לא? האם הבעיה באתר שלא ממיר, בביטוי שלא באמת מנבא כוונת רכישה, בתחרות עזה מדי מול מקדמים אחרים, כולם יחד?
התפקיד שלי זה לענות על השאלות האלה, ואז לשפר בהתאם. כל הזמן.

צמיחה של עסק היא תהליך שדורש זמן וסבלנות. פרסום בגוגל הוא מיידי, תוצאות כאן ועכשיו.

וכמה טוב שכך.

היי, אני הודיה : )

מספרים תמיד היו נקודת המבט שלי על העולם.
אנשים אחרים עשויים לתפוס אותם כמשהו מעט אפור וחסר נשמה אבל בפרספקטיבה שלי –
הנשמה האמיתית משתקפת בהם. השגשוג, התקיעות, מה שעובד ומה שפחות.

אם רק יודעים להסתכל עליהם נכון, אפשר ללמוד מתוכם עולם ומלואו.
ואת זה למדתי מתוך עשור מקצועי שכלל הסתכלות על המון, אבל המון מספרים.

התחלתי את הדרך המקצועית שלי בשנת 2016, מיד לאחר סיום התואר בכלכלה ומנהל עסקים, בתפקיד כלכלנית בחברה קטנה. שם נחשפתי בפעם הראשונה לעולם השיווק הדיגיטלי. משם עברתי לעבוד בחברת ייעוץ וזכיתי ללוות מקרוב את החברות המובילות במשק (מפלייטיקה, שופרסל, איקאה עוד רבים וטובים).

בשנת 2020 פתחתי את העסק שלי ואני משלבת את כל הידע שצברתי בשיווק, בעסקים ובאנשים כדי לתת שירות מדהים עם ערך מוסף ללקוחות שבוחרים בי 3>.

וקצת מספרים אישיים:

יש לי 2 ילדים, בעל אחד, כלב אחד ואפס חתולים.
(אבל אחרי ניתוח אנליטי, אני מודה שהנתון הזה עוד עשוי להשתנות).

הלקוחות שלי

המלצות עם הוכחות

ולפני שתשאלו אותי:

Google Ads היא פלטפורמת פרסום המאפשרת לעסקים להציג מודעות בתוצאות החיפוש ובנכסים אחרים של גוגל.
המודעות ברשת החיפוש עובדות במודל של תשלום לפי קליק (PPC) – כלומר תשלום יתבצע רק כאשר מישהו לחץ על המודעה.

בשני סוגי הקידומים המטרה היא לעלות בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל תחת מילות מפתח מסוימות.
בקידום אורגני מדובר בעבודה ארוכת טווח שלא בטוח שתניב תוצאות (אבל במידה וכן הן ישמרו להרבה זמן),
בעוד קידום ממומן יספק תוצאות באופן מיידי, שייפסקו ברגע שנכבה את הקמפיין.

בנוסף, בקידום ממומן קל מאוד להבין כמה כסף השקענו בכל מילה וכמה היא הניבה לנו,
בעוד קידום אורגני יהיה מאתגר יותר היות ומדובר בדירוג איכותני שמושפע מכל-כך הרבה גורמים,
שלא תמיד יהיה קל לאמוד.

עלות הפרסום ב- Google Ads משתנה בהתאם למספר גורמים: מילות המפתח בהן אנחנו מתמקדים, התחרות על מילות המפתח הללו, איכות המודעות, איכות האתר, אסטרטגיית הצעת המחיר ועוד.
ולמרות כל זה אתם אלה שמחליטים.
במידה והגדרתם 100 ש"ח ליום,  התפקיד שלי הוא לבנות קמפיין שיביא מקסימום תוצאות במסגרת המחיר שאתם בחרתם.

רימקטינג היא אסטרטגיית טירגוט המאפשרת למפרסם להציג מודעה לאנשים שכבר ביקרו את המותג שלכם בין אם באתר עצמו, בנכסים דיגיטליים אחרים, בצפייה בסרטון שלכם ביוטיוב ועוד.
 מן הסתם, אפשרות הפרסום לקהל שכבר נחשף למותג ולמסרים שלו, מגדילה את הסבירות לביצוע רכישה.

ובמקרה שלי – התשובה היא כן, בהחלט!
כמעט לכל לקוח אני מבצעת קמפיין רימרקטינג שמביא תוצאות יפות במחירים שלרוב יהיו נמוכים מקמפיין רגיל.

זו מהות העבודה שלי, ואני מממשת אותה במגוון דרכים –
מחקר מילות מפתח בכלים טכנולוגיים, בדיקה של נפח חיפושים ומחיר לכל מילה, בחינה של מילים שהמתחרים באותה נישה מפרסמים וכמובן בחירת מילים עם כוונת הרכישה הגבוהה ביותר.

ציון האיכות הוא מדד שבו משתמשת גוגל בכדי לבדוק את הרלוונטיות של המודעות ודפי הנחיתה שלכם.
זה מחושב על-סמך מגוון גורמים וביניהם שיעור הקליקים, רלוונטיות המודעה למילת החיפוש, חווית דף הנחיתה ועוד. ציון האיכות משפיע על המחיר שתשלמו על כל קליק ועל מיקום המודעה שלכם בתוצאות החיפוש. חלק מהאופטימיזציה השוטפת שאני עושה היא לדאוג שתמיד נשמור על ציוני איכות גבוהים.

אם הגעת עד לכאן,
הגיע הזמן שנשב לקפה : )
Follow Us

משכית 27 (בית קורקס), הרצליה
077-2317-445 | [email protected]

דילוג לתוכן